sobota, 24. marec 2012

Fant je zasvoj 16. rojstni dan

Fant za svoj 16 rostni dan odpotoval v tujino, ko se je vrnil, njegova mati čaka s solzami sreče na letališču. Ona ga je objela, da bi lahko v veliki meri zato, ker ona ga je tako zamudila. Takrat je njen sin rekel: "Mami, vem, da sem ti všeč, toda če me imaš rada me tako osramotiš ko me objameš pred vsemi, ko da se bi bil malček!" To je Mamo zelo bolelo, ker je mislila, da njen sin ne bi bil vese..................l, da jo vidi 6 let kasneje, je deček odpotoval v tujino, tokrat je bil star 21 let, vendar ga je mati še vedno spremljala na letališče, da se poslovita. Toda tokrat ni je objela, vendar pa mu je obrnila hrbet in mu rekela z jokom: "Pazi nase, moj sin," Ko je sin vrnil, mati ni bilo več na letališču. Ko je prišel domov je videl pismo s šopkom rož od svoje matere. Poln radovednosti je odprl pismo in ga prebral. Ko je končal, se je začel jokati, ker je to bil njegov najhujši trenutek v njegovem življenju. V pismu pa je pisalo: Moj sin, ko sem videla, da si me objel za 6 let nazaj, sem jokal od veselja, ampak, ko boš prebral te vrstice, bom že na pokopališču v krsti, ker bom umrla zaradi raka ... Jokala sem, ko sem ti obrnila hrbet ob tvojem drugem odhodu, ker te ne bi že drugič osramotila, vendar sem vedno vedela, da je bilo zadnjič, da sem te videla ... rada te imam zelo in sem vedno v tvoji bližini ... Z ljubeznijo, tvoja mama ... :'c Vse ki imate svoje matere zelo močno radi, si to kopiraje v svoje status. Nimam razloga, da se sramujem mame, ker moja mama, je oseba, ki mi je dala življenje...♥


Všeč? Hitro klikni gumbek

Ni komentarjev:

Objavite komentar