torek, 29. januar 2013

Za vse tiste, ki ne poznate MOTORISTE

Za vse tiste, ki ne poznate MOTORISTE...Videl sem vas, da k sebi stiskate torbice, da so vam bližje. Niste videli, da dajem 10€ v škatlo za pomoč prejšnji teden.Videl sem vas, kako svoje otroke stiskate bližje sebi, ko hodimo mimo na pločniku. Niste me videli lani, ko sem bil v vlogi Dedka Mraza za otroke.Videl sem vas, da ste si premislili o obisku restavracije, a niste videli, da sem na sestanku... z organizacijo za pomoč, kjer pomagam pri zbiranju denarja za socialno ogrožene.videl sem vas kako zmigujete z glavo, ko ste odprli okno in sem šel mimo. Niste me pa videli, ko sem se vozil za vami in ste vrgli cigaretni ogorek skozi okno avtomobila.... ... ... videl sem vas kako me mrko gledate, ko sem se nasmehnil vašim otrokom. Niste pa videli, da sem si vzel odmor od mojega dela, da sem brezdomskim otrokom nesel igrače.Videl sem vas, ko gledate v moje tetovaže v strahu. A vi ne vidite ko jokam kot moji otroci in imam njihova imena vtetovirana tako na kot v srcu.Videl sem vas, kako se pritožujete, da so naš motorji glasni. Niste me videli, ko ste zašli na moj pas med menjavanjem CD-ja v vašem avtoradiu.Videl sem vas, da greste domov svoji družini. Niste me videli. Namreč umrl sem tistega dne, ko ste mi presekali pot.Bil sem samo "BIKER". Oseba s prijatelji in družino. No niste me videli.Prilepite to na svoj zid v upanju razumevanja ljudi moto društev in motoristov. Če ne, je to na vaši vesti.Upam, da nikoli ne izgubite nekoga, ki je motorist...


Všeč? Hitro klikni gumbek

Ni komentarjev:

Objavite komentar